evden eve nakliyat istanbul evden eve nakliyat
DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 2752802-5,17%
Ordu
16°

AZ BULUTLU

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

Perşembe rengarenk oldu

Perşembe rengarenk oldu

Şehre modern bir görünüm kazandırmak amacıyla cephe iyileştirme çalışmaları gerçekleştiren Ordu Büyükşehir Belediyesi, Perşembe ilçesinde başlattığı çalışmalarda sona yaklaştı. Rengarenk bir görünüme kavuşan binalar ilçeye canlılık kattı.

ABONE OL
12/07/2024 11:10
Perşembe rengarenk oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Altınordu, Ulubey ilçelerinden sonra Perşembe, Kumru ve Gürgentepe ilçelerinde de dış cephe iyileştirme çalışmalarına başlayan ekipler binaları sağlıklı bir görünüme kavuşturmaya devam ediyor.bullbahis giriş

Bu kapsamsa sakin şehir Perşembe’de de çalışma başlatan ekipler, 1. Etap çalışmaları kapsamında 23 bina ve 29 cephede uygulanacak cephe iyileştirme çalışmalarının sonuna geldi.

1.ETAP ÇALIŞMALARINDA SONA YAKLAŞILDI

Perşembe ilçesinde cephe iyileştirme projesi 1.etap çalışmaları kapsamında 23 bina ve 29 cephe sağlıklı bir görünüme kavuşturuluyor.

Ekipler, çalışmalar kapsamında pencere denizlik, harpuşta ve balkon korkuluklarının tamirini yaptı. Ticari alanlarda mevcut kepenklerin onarımı yapıldı, yeni tabela ve tenteler yerleştirildi. Yağmur iniş boruları ve olukları yenilendi ve antenler merkezi sistemde toplanarak estetik bir görünüm elde edildi. Son olarak mantolama çalışmaları yapılan binalar belirlenen renklere boyandı.

2 İLÇEDE DAHA ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR

Öte yandan Büyükşehir Belediyesi Kumru ve Gürgentepe ilçelerinde de cephe iyileştirme çalışmalarına devam ediyor. Çalışmalar kapsamında Kumru’da 123 bina, Gürgentepe’de ise 13 binanın 16 cephesi modern bir görünüm kazanacak.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.